TEORI

Hej på er!
Som Julia skrev så kommer inte uppdateringen framöver vara som innan. Det senaste så har det inte riktigt varit samma sak att blogga som innan, vi skriver för att det är kul inte för att vi måste. Stor skillnad. Jag tror att vi båda två känt det så på senaste tiden, så därför kommer det bli lite annorlunda. Jag kan bara svara för mig själv, men jag kommer bara att uppdatera när jag har lust. Jag använder även Instagram om det skulle vara något av intresse, miskiw heter jag där. Där uppdaterar jag (nästan) dagligen. Jaja, nu har vi fått det överstökat!
Som rubriken lyder, Teori är typ det ända jag kommer att hålla på med framöver. För när jag väl gör provet så ska allt sitta som ett smäck! När det blir är inte riktigt klart än, men snart!! I skrivande stund så ska jag faktiskt fortsätta med teorin, vi höres! Ha det fint så länge :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0