Klar?

Hej på er!
Kom nyss hem. Har varit i stan med mamma hela dagen. Vi har handlat det absolut sista till studenten, nu tänker jag inte lägga ner mer tid på det! Räcker att man behöver klä upp sig haha, jobbigt nog men jaja det får la bli bra. Köpte btw 2 nya bhar på change, fick hjälp med att prova ut 2 st. Bhar är fan dyrt, men de satt som ett smäck! Det lönar väl sig i längden, istället för att behöva köpa nya hela tiden.. Nu ska jag strax fixa stallet, sen måste jag städa klart mitt rum och tvätta min kära häst. Tanken är att ta kort med honom på studenten! Måste fixa 2 st arbeten med, så kul när man tror att man är klar men så kommer lärare med fler uppgifter.. Aja, ska inte tjöta mer. Höres!!

Såhär blev mitt hår btw..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0