Fuck studentveckan

Igår tog man ett par drinkar i solen, spela kort och hade det trevligt tills jouren på skolan kom. Fick inte vara med på brännbollen mot lärarna som avgångseleverna årligen har, inte på tipspromenaden jag själv ordnat och inte "årens nomineringarna" heller. Satt med resten av alkisarna vid Lygnern och sola, spela kubb osv tills resten av treorna joina. Kvällen blev jävligt kul till sist ändå och tog en del goa bilder.

Idag har det varit storstädning och bakishäng. Sitter nu hemma och laddar inför studenten imorgon, yeeey!

OBS! Gillar INTE min nominering. Va inte ens kul. Visst skånska är min favoritdialekt but come on! Årens skånelover? ÅRENS? Ingen stor grej av mina tre år precis? Hmm en peek I guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0