Bal på Valand

Just nu är jag så himla lycklig, saker kunde inte vara bättre för tillfället.
 
Var rätt upptagen igår med förberedelser inför balen, smink, hår och allt som hör till. Sedan var det fotografering, förfest på skolan samt på bussen in till Göteborg. Valands festvåning där balen var såg verkligen pampigt ut. God mat, glada människor och vals! Jag hade då -i mina ögon- den snyggaste kavaljeren och vi dansade hela kvällen. "Ni ger oss diabetes" var gårdagens finaste komplimang. Har nog aldrig känt mig så vacker eller haft en sådan snygging vid min sida. Han gör mig verkligen lycklig! ♥
 
Dimpade ner i sängen vid 5 och vaknade långt senare vid lunch och vaknade och köpte pizza och gotta mig i solen med Robin. Nu bör jag duscha och få ur all spray ur håret, varit för lat för att göra detta.
 
Vi hörs ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0