Studiedag

 
Är så himla fint väder idag, kan inte förstå varör jag sitter inomhus.. Borde plugga lite matte också men att gå ut i den fina solen lockar mer. Men lite har jag fått gjort på förmiddagen. Har kommit halvvägs med en APU-uppgift, letat jobb, scanat alla anställningsbevis, betyg och sammanställt mina referenser. Arbetslivet närmar sig med stormsteg och jag har redan sökt ett sommarjobb på en återvinningsstation, snacka om riktigt karlajobb! Ska även söka till High Chaparall som hästskötare eller servitris, hur häftigt hade inte de varit liksom?! Vilda västern med specialsydda kläder. Har några fler jobb på listan som jag tror jag ska söka, men känns lite svårt och nervöst att faktiskt söka ett jobb och man kanske inte ens klarar av det? Antingen spökar självförtroendet eller så är det bara att jobb som passar min utbildning inte växer på träd.. Får lugna ner mig en smula känner jag.
 
Ikväll blir det stallet, eftersom det är studiedag så har vi bestämt att alla ansvarar för sin egna häst. Så ikväll ska jag upp och mocka åt Cassandra och kvällsfodra. Kanske ska ta mig i kragen och gå upp till ridhuset och dressyra runt lite ? Hmm det får vi se. 
 
Adios Amigos ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0