Hallååå!

Idag mådde jag uruselt.. Tänkte "hur ska jag överleva denna dagen" när jag vaknade ungefär. Fick hjälp i stallet av Jennifer, så himla snäll tjej det där! Väl hemma åt jag lite onyttigt och knarkade mer halstabletter, verktabletter och mentolcigg. Snacka om att jag mådde mycket bättre efter den kuren! Var så pass pigg att jag t.o.m åkte till Björketorp och kollade på film. Väl hemma igen packade jag alla mina saker jag är rädd om för att ta till skolan imorgon. För på lovet så flyttar jag och mamma!! Onsdag tvättas min bil av Markus, på torsdag är det projektredovisning och på fredag kommer en ny familj som ska titta på Cassandra. Ser ett litet ljus i tunneln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0