Halkan bokad √

Godkväll på er!
Har varit lite tråkig uppdatering den senaste tiden och det är jag medveten om. Men sista året på gymnasiet är tufft, speciellt den sista terminen är väldigt tajt. Det är mycket som ska hinnas med. Känner då att jag hellre prioriterar skolan (kan inte ens prioritera) framför bloggen. Men det dyker upp lite inlägg då och då, det är ju bättre än inget. Eller hur? Rätta mig om jag har fel. Jaja. Vad har hänt idag då? Har övningskört med mamma i morfars bil, den funkar kalas! Vi var på Arken zoo i Kungsbacka och köpte ett täcke till Edna. Vi ska raka henne, så då är det bra att ha ett täcke med tanke på att hon är gammal och det är sjukligt kallt. Fick nyss tummen ur röven och bokade risktvåan med andra ord halkan. Lite nervöst är det allt, men det går säkert prima. Nu ska jag snart kolla på Fångarna på fortet och sen plugga lite djursjukvård. Vi hörs kanske senare, om inte annat imorgon. :)
 
Edna i sitt nya täcke.
Hurta heter märket, väldigt bra men ganska dyrt. 659 :- gick det på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0