Fartfyllda dagar!

Igår kom brudarna och hämtade mig för det vankades tjejkväll med gott skratt och dricka. Skönt att komma hemifrån och slippa smärtan för ett par timmar.

Idag har det varit teoretiska lektioner vilket passade min dagsform bra. Vid 18 åkte några från hästklassen till Skene och bowlade. Riktigt jävla kul rent ut sagt även fast jag var åskådare. Fick nöja mig med att hinka i mig gott från baren istället, haha! Efteråt åkte vi till Donken och käkade. Kul och ännu mera kul.

Snart blir det att krypa ner i sängen hemma och invänta sömn. Är sjukskriven imorgon för då ska jag till vårdcentralen, TJOHO.. Tur att man har någon som tar hand om en lite senare på eftermiddagen i alla fall....(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0