ett smått inre kaouz

 
Sov bort halva dagen, huvudvärk, piss piss piss dag ..
 
Hoppa på matte B kursen var det dummaste jag någonsin gjort. Helt onödigt för jag upptäckte idag att utbildningen jag ska söka kräver naturkunskap B också. Vilket jag inte har läst eftersom jag var så dum och bytte från djurvårds inriktningen till häst på skolan... ÅÅH! 
 
Min nacke börjar bli bättre men lungorna är fortfarande kaouz. Blir anfådd för minsta lilla. Min "mini" hjärnskakning spökar än och har migrän till och från på dagarna, mår illa och blir lätt yr. Det S U G E R..
 
Tröga människor kommer alltid förbli tröga
 
Dagens dissar i korta drag. Det var allt jag hade och bjuda på idag. Hoppas morgondagen kommer Ä G A !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0