Dagen D närmar sig

I helgen flyttar vi in i nya lägenheten. Har fått nycklarna idag men behöver inte vara ute ur vår nuvarande place fören den femte april. Lasset går på lördag och jag kommer ha fullt upp under påsk att inreda och greja! Kommer sakna min lilla lya på Radhusgatan. Hade nedervåning med altan, eget badrum och rum helt själv. Nu ska vi byta ner oss till en lite "mindre finare" 2:a som jag och min mor får knö i tills jag har ett fast jobb så jag kan flyga ut! Men ska inte klaga, fick tag i en sådan lägenhet min kära mor tänkt sig och på "gården" som hon ville att den skulle ligga i så att säga. Dessutom får jag en egen "walk in clotes"! Hihihi!

Annars idag har jag ridit min sötponny, duschat och bara haft det gott i solen. S en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0