Aldrig Ensam

Fantastisk känsla och vakna upp och ha världens hosta och jätteont i halsen, eller hur? Nej fy bubblan, så himla trött på detta. Inte ens hunnit va frisk 1 månad innan jag blir sjuk igen. Sjuk och ont i ryggen, TJOHO!

Dagen var ändå helt okej. Hästkunskap hade vi betygsnack, MVG-barn i hästämnena(!!!) feels awesome. Sedan på svenska kollade vi klart på filmen Frankenstein som var rätt bra faktiskt. Egentligen skulle jag ha haft hål innan lunch, men vår ridlärare som ramlade av för flera månader sen fick äntligen tummen ur och bjöd på marängsviss. Efterrätten före lunch, hehe! Mot eftermiddagen fotade jag när de andra hoppade bana och fick en portion marängsviss till. Hur ska jag nu komma i bal och studentklänning när jag äter gott och varken rider eller tränar..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0