Somliga dagar..

Herregud vilken dålig uppdatering det har varit här de senaste dagarna. Men det är väl så det blir ibland antar jag? Vad har jag hittat på de senaste dagarna då? Jag har haft fullt upp hela tiden i stort sett, om jag inte pluggat så har jag varit i stallet alt i Kungsbacka och tvärtom. Hade ju som sagt min första körlektion idag och det gick jättebra! Första lektionen brukar man vanligtvis bara krypköra (iaf där) men när jag hade gjort det i 10 min så tyckte han att vi skulle ut på den "riktiga" vägen, det kändes ju bra! Han sa att han tyckte att jag körde bra, växlade mjukt, hade bra körvana osv. Riktigt kul att få respons! På fredag är det ju som sagt halkan som gäller, ska bli riktigt roligt. Tur att jag åker med bror min, hade aldrig pallat vara själv med massa randoms haha. Vad händer nu då? Jag funderar på att springa ut och ta in hästarna följt av att borsta tänderna och gå och lägga mig, är sjukt trött.. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag gick upp vid 05:55 i morse haha. Men än så länge har jag lyckats hålla ögonen öppna. Fan vad mycket text det blev nu, men detaljer har ju ingen dött av. Jag ska bättra min uppdatering de kommande dagarna (iaf försöka så gott det går). Här sätter vi punkt, nu går jag ut och tar in pållarna. Sleep tight bitches!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0