Neutral

Igår blev det inget inlägg direkt, dagen var lite känslomässig. Cassandras besiktning tog nästan 2h. Var lite stressigt och krångligt men hon klarade det bra med mitt stöd bredvid sig. När allt var klart och hon gick igenom så var det att skriva under kontraktet och packa in hennes saker som jag skickade med och sedan tog vi på henne på transporten. Kan faktiskt erkänna att jag började lipa. Min fina ponny, sånt jävla starkt band vi har fått. Det förtroendet vi hade för varandra, helt sjukt..

På kvällen ville jag inte sitta och deppa så jag Fredric, Jennifer och Markus åkte och käka pizza. Vi kollade på 112 Aina när vi kom hem. Sen gick jag ut till de andra som hade haft grillfest och joina dom. Bilden är från deras lilla eld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0