INGENTING FUNKAR.

(DETTA INLÄGGET SKULLE LAGTS UPP IGÅR)
Hej på er!
Mobilappen har lagt av helt och hållet på min mobil, har faktiskt ingen om varför. Men det är som vanligt när det gäller blogg.se, ingenting håller speciellt länge :) det är ganska synd faktiskt.. Jaja, vad har jag hittat på då? Igår var jag först hos läkaren, sen stack jag till Felicias skola och fick ansiktsbehandling och noppring av bryn, det blev riktigt nice! Sen hängde jag med henne och Bryan och köpte en balklänning som förövrigt är en av de finaste som jag sett (!!). Riktigt fin färg och jättefina dekorationer, passar Felicia perfekt! Efter det hoppade vi på tåget och åkte mot Göteborg. I Göteborg köpte vi lite käk och sen stack vi mot Partille och hem till dem. Väl där käkade vi och sen började vi prova olika håruppsättningar och sminkningar till studenten, kan dock inte bestämma mig för vilken sminkning som jag vill ha. Det är sjukt svårt dedär haha.. Men vi får se, visar bild nedanför. Måste btw berätta något sjuk som hände igår. Innan jag stack till Felicias skola eller ja medan jag gick dit så kom det fram en tant till mig, hon var väl i 50-års åldern typ. Blev först lite paff, men sen fråga hon om jag kunde köpa ut 2 flaskor vitt vin till henne, HAHA jag menar vafan?! uppenbarligen så hade hon blivit nekad att köpa, kan inte påstå att hon var pissefull men hon var ju lite på lyset. Haha blev så ställd och visste inte riktigt vad jag skulle säga, jag har ju åldern inne för att köpa men inte fan köper man till någon sådär och sen brukar det ju vara tvärtom haha. Köpte jag då? Nej verkligen inte, sa att jag inte hade åldern inne och att hon tyvärr fick leta vidare. Jag menar, vad skall man göra då? Så sjukt haha.. Jaja, var bara tvungen att dela med mig. När det väl händer något så händer allt på samma gång haha. Nu ska jag sätta mig och plugga, sjuktjävlajättetråkigt men WHAT TO DO? 25 dagar kvar, studenten snart ses vi!
Vad passar mig bäst?
Grönt eller mer neutralt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0