Gårdagens festligheter..

Hej på er!
Har precis käkat klart, så tänkte snart börja städa mitt rum.. Vi hade lite "för" trevligt igår och sen kom jouren. För att göra en historia kort så kan jag säga att jag är avstängd, det är endast 8 dagar kvar i skolan. Så fjantigt, kollar man på tidigare år så har mig vetligt INGEN blivit avstängd de sista dagarna, det är ju roligt. Allting drabbar våran årskurs haha.. Jaja, tror det är runt 10-12 pers i trean som är avstängda nu, får se hur det blir de resterande dagarna haha.. Lite blandade känslor om jag ska vara ärlig, men vad ska man göra? Orkar inte lägga ner så mycket tid på det, för det är bara fjantigt. Annars då? Det var ju bal idag, eller är rättare sagt. Bestämde mig dock för längesen att jag inte skulle gå på den, men fick knäppt några fina kort som ni såg i föregående inlägg. Nu måste jag sluta skriva så att jag får något gjort, vi får höras senare alt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0