FUCK INTERNET

Hallå där ute! Mitt internet har krånglat och bloggappen har varit kaous så har inte kunnat skriva någonting i helgen.. Här kommer min uppdatering!

Fre: Bakis efter en sjukt lyckad utgång med Robin, Max, Richard, Josefin och Rebecka. På eftermiddagen när man kvicknat till så vankades det ridlektion. Ådimaaan har blivit tilldelat mig igen (surprise) och han är värre än någonsin. Han har nog fått göra lite som han vill känns det som, allt arbete från höstas är borta... Idag gick han så jävla fint i skritt och trav, lite väl låg form men där är vi just nu! Sedan blev det rodeo och då fick min ridlärare hoppa upp då jag faktiskt är lite rädd om mig själv för tillfället och ett tag framåt eftersom jag nyligen flög av och skada mig rätt rejält. Haha va ett smart drag för man lär sig så otroligt mycket på och se en sådan duktig ryttare rida och få direkt feedback!

Lör: Först shopping med mor, köpte ett bäddset och bakformar till mig själv. Sedan åkte jag och solade med en vän och hade lite oplanerad sleepover. Skulle blivit skumparty men nej inte ikväll!

Sön: Fick skjuta hem, pluggat ekonomi, sökt jobb, sökt utbildningar och blööööö.... Hoppas på att åka bort en stund ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0