Etik

Hej på er!
Sitter i skrivande stund och skriver ett arbete om Etik, på tisdag så skall vi ha en "lockdown" då vi egentligen skall göra detta. Men jag kollade om det var okej att jag gjorde det lite tidigare, för jag har lättare för att koncentrera mig om jag sitter i en lugnare miljö. Sagt och gjort, här sitter jag. Jag valde ämnet dödshjälp, jag vet att det finns en hel del att skriva om och det som är rätt för någon kan vara fel för någon annan. Spännande!! Har hunnit skriva 2 sidor redan, men jag är nog låååångt ifrån klar skulle jag säga. Finns så satans mycket som skall ingå enligt kriterierna. Bara att ta en tugga i det sura äpplet, men helvete vad skönt det kommer vara när det väl är gjort. Vad har jag för planer annars idag då? Hm, har tänkt att gå en promenix med min kära granne och fixa stallet efter det. Egentligen skulle jag åkt och handlat med mamma idag, men vi tar det imorgon istället för tiden finns inte. Gud vilket roligt liv jag har och här sitter ni och får ta del av det haha. Jaja, skall väl inte skriva så mycket mer för jag behöver göra klart det satans arbetet, vi hörs senare! Njut så länge ni kan av solen, här har vi 8+ grader, mycket skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0