EKONOMI

Godkväll!
Har inte varit så mycket update idag, men det har kommit mycket emellan. Ska försöka skriva mer imorgon!
Vad har hänt idag då? Hade först 3 timmar hund på förmiddagen, sen var det lunch! Efter lunchen var jag ledig en timma och efter det vankades det först religion och sen Etologi. På religionen gjorde vi våra egna religioner, jag var med Madde och vi gjorde en religion som vi valde att kalla Mikkomaddism, rätt fräsigt haha.. Den gick ut på att man ska finna sin lycka, rätt roligt faktiskt! På Etologin gjorde vi en beteendestudie på fåren, slutade typ en halvtimma tidigare, inte helt fel! Såg också att jag fått VG+ på mitt Etologiprov, nöjd tjej!
När vi slutat så åkte jag med Julia en sväng. Vi åt på donken och pratade en lång stund, väldigt nödvändigt. När vi kom tillbaka satte vi oss och pluggade ekonomi, har fått in en hel del i huvudet nu. Ska bara läsa liiite till och sen sova! Provet är första lektionen imorgon, sjukt segt.. Men har bara 3 lektioner totalt imorgon så jag överlever nog. Måste fortsätta plugga nu innan jag somnar, vi hörs imon! Köpte btw min studentbiljett igår, GLAD TJEJ! 22 dagar kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0