Bring back old memories

Åååh! Sitter o kollar vad jag ska ha för bild på mitt plakat, har valt ut några kort med mamma och pappa! Snubblade över dessa kort medan vi letade, fina älskade Nisse har också varit liten! Saknar dig så fruktansvärt mycket min lilla plutt.

Annars då? Skrev ett inlägg igår som inte verkade komma upp, ska kolla på datorn sen ifall det är sparat så får jag väl helt enkelt lägga upp det igen. Idag så körde jag först till pappas jobb och monterade upp en stor whiteboard tavla, påvägen dit så fick jag nita för ett rådjur, alltid bra träning o det gick galant! När vi var färdiga med tavlan så åkte vi inom Coop och jag köpte bland annat nytt premium till spotify då det gick ut i veckan. Väl hemma så väntade besök, Emma och Mikael kom förbi en sväng och fikade, fina vänner! När dem åkt packade jag och mamma in höet som hon och pappa var och köpte, våran sista bal tog ju slut idag. Sen fixade jag stallet snabbt och lätt, så nu sitter jag här! Vårat internet har krånglat som fan de sista dagarna, så jag hoppas att det funkar nu när jag ska plugga. Jag ska kolla efter det saknade inlägget, kanske orkar skriva om det och publicera senare. Så får det bli, latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0