22.4

Godmorgon!
Bloggappen har flippat igen så det funkar inte att lägga upp inlägg via den, väldigt tråkigt i och med att minst 75% av alla inlägg är för tillfället via appen. Får väl hålla ut och hoppas på att det går över snart, det var ju inte längesen den va cp sist haha.. Jaja, vad har hänt sen sist då? I lördags så åkte jag och mamma spontant till ullared, vi tänkte att det inte skulle vara så mycket folk i och med att lönen inte har kommit, men satan så fel vi hade! Var ju fan fullt med folk överallt haha, men tillslut lyckades vi hitta en parkering och gå in. Man får så satans ont i fötterna av att gå där inne, det spelar ingen roll vad man har för skor.. Jag köpte inget speciellt, mer än två stycken ölhattar som ni får se inom kort. Annars var det mest nödvändigheter, egentligen skulle vi bara köpa hundgodis och glucosamin, men det blev en hel del ändå.. Igår gjorde jag inget speciellt, tog det mest lugnt och pillade med lite saker hemma. La mig vid 21 för att orka upp vid 04:45 idag och det lyckades jag med! Kom iväg i tid hemifrån också, mycket skönt. Nu sitter jag här och fundera på vad jag ska hitta på fram tills klockan 10.. Hade tänkt att gå ut en sväng med Bruce om en liten stund (han är ju med denna veckan). Ska försöka att påbörja ett CV också hade jag tänkt. Jaja, vi får se när vi hörs ev ikväll. Kanske i eftermiddag om bloggappen funkar igen, återstår att se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0