Tjobaloo

Jukko back om track. Igår blev det en skritttur i skogen med cassandra med sällskap, sedan fotboll och plugg! Fullt upp och inga inlägg tyvärr...

Nu på morgonen har vi varit i stallet. Först byggde vi specialidrottare fram dagens hoppövning. Sedan lasttränade vi hingstarna, Index och Carrier. Det gick problemfritt så vi åkte och köpte fika för vi hade en hel timme kvar då vi inte hade något att göra. Eftersom jag åkte av Juan härom veckan så fick jag stå för tårtan ;)

Senare idag blir det ridlektion, plugg, fotboll+gym! Cassandra fick jag förfrågan om att låna ut idag då två tjejer ville rida ut tillsammans. Så idag är jag då hästledig från ponnyskrutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0