THE WORST PART ABOUT BEING STRONG IS THAT NO ONE EVER ASK IF YOU’RE OKAY.

Godkväll,
sitter just nu och kollar igenom lite saker på datorn samtidigt som jag funderar på om jag ska gå till skolan imorgon, eller om jag ska stanna hemma och kurera mig. Svårt val, dock så har jag ju ingen feber längre. Det får funderas på ett tag till! Har haft så tråkigt från och till idag, har så mycket energi som jag inte kan göra av med pga att jag är sjuk. Jaja, nog om det. Funderar på att sätta på en film och göra en kopp te med honung till, lutar åt det håller. Fast samtidigt så vill jag bara sova, men vet inte om jag skulle somna. Haha vilka i-landsproblem.. Nu ska jag ta mig i kragen och hitta på något, vi hörs!!
 
Gammal bild på mig, Emma, Acke & Q.
Saknar min pärla.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0