shopaholic

Igår hämtade jag min kära jacka, när jag var i farten blev det även en mössa. Riktigt nöjd med mina köp fast att det sved gött i plånboken..

Väl hemma så hade jag hopplektion för Bella på Cassandra. Vår kompis Anna var med så allt blev inte så seriöst från min sida. Men det gick bra ändå och jag tror både häst och ryttare var väldigt glada efter passet. Vi försökte oss på lite gymnastikhoppning med galoppbommar, studs och kombinationer. Allt avslutades med självklart med en liten bana.

Planerna för idag är att först ha svenska, lång lunch och till sist ridlektion (som jag ändå inte får vara med på).. Sen när skolan slutat drar vi ett gött gäng i bilen och styr mot Alingsås för 18årsfirande hela helgen. Får se hur det går med förkylning och ett omskakat huvud, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0