Ops..

Dålig update igen... Beror på att jag ej varit hemma och mitt "datapaket" är så gott som förbrukat, hehe!

Gick till glasögonaffären -3km- och fixa mina glasögon som på något mystiskt sätt gått sönder... Sen skulle jag egentligen gått hem men så kom jag på den briljanta idén och ringde min vän Kajsa och frågade om hon ville käka lunch med mig. Självklart ville hon de så vi käkade kinamat. Sen körde vi runt i stan, besökte vår gamla högstadieskola, käkade glass och sedan åkte vi till en sjö och gick runt och prata. En riktigt go måndag alltså!

Sen väl hemma övningskörde jag till stallet för att ta hand om Cassandra. Imorgon har jag nämligen körlektion så tänkte att de är bäst att köra lite innan nu när man haft ett uppehåll på över en månad.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan spendera resten av kvällen framför le dumburken -TVn-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0