Oj..

Här var det inte mycket aktivitet idag, ber om ursäkt för detta men vi har faktiskt haft saker att göra hela dagen! Sånt som händer ibland ju, eller rätt ofta när det gäller mig. Vad har vi hittat på idag då? Imorse så gick vi till affären och köpte lite småsaker. När vi kom hem så hade pappa köpt ny tråd till hagen så vi började att stängsla om direkt typ. När vi väl var färdiga med hagen så fixade vi i ordning i stallet. Sen har vi mest tagit det lugnt typ. Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra på min födelsedag, kan inte riktigt bestämma mig och det är snart fredag.. Värt att fundera på en stund till, nu ska jag fixa med lite småskit! Latero
Bjuder på en gammal bild från 2006 (?) från min konfirmation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0