Kvällens aktiviteter

Den här kvällen har varit den roligaste på väldigt länge! Först pizza på em, sedan kollade jag lite snabbt när dressyrtanten red Cassandra. Ser bättre ut för varje dag, men det är fortfarande lite tjaffs... Sedan pallade jag och Mikko plommon och självklart fick jag ge mig upp i jakt på de söta små lila sakerna. As gott verkligen! Kvällen skulle avslutas med ett pass i gymmet men det blev fotboll istället med ett härligt gäng. Ingen av oss är fotbollsspelare så det gör det hela mycket roligare och man vågar ta ut svängarna ordentlig! Vi körde killarna mot tjejerna och det var inte helt lätt för killarna asså. Vi spelade på i 1,5h och va svettiga och goa allesammans. Sista målet vann så segern gick till killarna, även fast vi brudar ledde med 2 mål! Har nu bokat idrottshallen på tisdag igen så då blir det tuffa tag. Awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0