Kortfattat

Inte blivit mycket inlägg idag igen, oops!

Men kortfattat har min dag sätt ut så här. Etologiprov på morgonen, gick helt ok. Sedan på idrotten skulle vi ut och springa. Kommer inte ihåg hur lång rundan är men den hamnar nog på 4km. Gick kanon och det är gött att känna att man börjar komma ordentligt i form! Även att andra ser och märker det känns kul. Efter det däcka jag i sängen någon timme för att sedan rida Cassandra. Har lånat ut henne i två veckor så det kändes rätt speciellt att hoppa upp på ryggen igen. Gick inte alls så speciellt bra, haha! Under dessa två veckorna har hon musklat på sig riktigt fint och det ska mina små medhjälpare Marielle och Bella ha så mycket beröm för.

Nu sitter jag och väntar in min nattkamrat som ska hålla mig sällskap nu när Mikko åkt hem. Ska bli väldans trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0