I will survive

Hallå hallå! Igår hade jag en riktig mysig dag i Götet. Jag och Marielle fick sällskap av min stugkompis Madde på bussen och sedan mötte vi upp Max på centralen. Vi följde med Madde när hon skulle byta ut sin tungpiercing på Tribe. Passade på att köpa en ny töjning när jag var där, 8mm spiral med svart/rosa zebramönster. Efter det strosade vi runt i butiker och jag hittade ett par kängor och en skjorta. Fanns även en jacka som jag blev helt kär i.. Funderar på att åka in en snabba idag och köpa den, hehe!

Idag har jag sovmorgon, eftersom jag har häst så var det bara att stiga upp ur sängen fast än jag hade kunnat sova gött fram till 9... Första lektionen är hästkunskap, sen hål och efter lunch två timmar etologi.

Ikväll ska jag även hålla en liten hoppträning för min kompis som ska rida Cassandra fram tills mitt huvud känns bättre. Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0