I D I O T

Idag har bloggappen varit helt kaputt så har inte kunnat uppdatera.

Idag har vi haft idrott med hela klassen. Vi körde en rolig variant på Brännboll då bollen skulle igenom allas ben innan man kunde bränna den som sköt. Efter det tog jag mig en springrunda på 4km, gött som tusan! Sedan var det lunch och efter det ridlektion. Jag fick rida Juan, vi red på olika cavaletti övningar i serpentiner över medellinjen. Är nöjd med passet förutom att jag ramlade av och gjorde illa svanskotan på uppvärmningen... Någon LAT JÄVEL hade glömt en lapp i manegen som Juan fick syn på och tvärnitade. Jag for som en vante fram och låg under honom och där stod Juan på bakbenen för att inte trampa på mig. Så jävla söta djur är ändå!

Nu i eftermiddag/kväll har jag försökt plugga.. Har inte alls gått bra då jag var så jävla trött och tog en powernap.. Men lite körkortsteori har de allt blivit!

Bilder från vad jag köpte igår i Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0