Häcken full..

Godmorgon,
Eller ja god förmiddag? Vaknade runt 7 eller vaknade, hade ställt alarm för att gå upp då. Pappa skulle åka vid 8, han ska först till Södertälje och sen vidare till övertåneå. Lång väg, men älgjakten där är nog värd det! I vilket fall som helst så har jag och le Jukko mycket att göra idag, borde egentligen skriva en lista! Väckte henne med frukost på sängen, pannkakor och oboy! Vilken sann hemmafru jag är, HAHA!! Jaja, ska ta och börja fixa med Edna nu (min hund) hon ska ju med till skolan v.37 då måste hon vara snygg! Det är hon ju, men man kan alltid göra det bättre. Eller? Vi hörs sen, sugna på ett nytt videoinlägg?

Min fina när hon hade som mest päls, puh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0