Danskeland

Kanske borde berätta för er vad jag gör i Skåne av alla ställen i hela världen..?

Jo jag är utanför Kristianstad och hälsar på en kompis som jag faktiskt träffade på West Coast Riot 2011. Lite små kul så där att vi faktiskt pratar än idag. Jag var här i somras då jag hade praktik i Billinge och tänkte att nu får jag ta mig i kragen och åka ner igen till mitt älskade "land". Är helt såld på naturen dom har här och speciellt dialekten, fast att jag inte alltid förstår vad dom säger... Blir lite "kulturkrockar" ibland och det är rätt kul, inte alltid jag blir förstådd heller.

Så här ska jag vara tills på söndag.. Just nu sitter jag lite forever alone, men det är en annan femma.. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0