Dagen onsdag

Idag har varit en riktigt dryg men kort dag. Huvudet känns som 1ton och jag har inte kunnat delta i morgonens aktiviteter. Som vanligt på onsdagar så höll vi på med unghingstarna. Jag var inte med på nått utan stod och funderade ut namn till vårt ena stos föl. Hingst e.Cardento, då kom jag på förslaget Cento, med åtanke på en som jobbat i stallet som heter Kent! Haha så rolig är jag!

Senare efter lunch hade vi ekonomifakta. Det gav inte lika mycket som jag väntat mig då det var lite störmoment som tog en hel del tid...

Nu har jag varit på möte och ska nu till Göteborg och roa mig med Marielle. Cassandra kan jag ändå inte rida så hon blev utlånad idag igen pga min milda hjärnskakning från gårdagen.. Borde inte åka till Göteborg heller, men men!

YOLO

Bild på Madde, Cassandra och Duffy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0