Boxning+fys

Idag på idrotten fortsatte vi med boxningen. Grymt jobbigt men ändå så himla kul! Måste se ut som värsta nybörjaridioten, men det skiter jag i.

Den roligaste men helt klart jobbigaste övningen var när vi hoppa i sidled på tå runt i en ring runt tränaren som höll upp sådana plattor/kuddar som man boxas på. Höll på i vad som kändes som en evighet, trodde verkligen inte jag skulle palla med allt men det gjorde jag och är redigt stolt över mig själv.

Vill även tillägga att idag fick vår skolhäst Leo somna in... Tur för mig att jag inte hade någon relation till den hästen, endast ridit honom 2 gånger. Men det blir ändå rätt känslosamt. Men nu slipper han ha ont och kan galoppera på de evigt gröna ängarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0