Autumn

Godkväll,
åkte hem en dag tidigare än väntat från skolan. Har inte mått så bra sen igår, så kände att det var lika bra att åka hem. Men i alla fall det var inte det jag hade tänkt att skriva om. Är medveten om att våran blogg kan uppfattas som lite grå just nu och det är den faktiskt, mycket som händer (för både mig och Jukko) samt att hösten får en att bli grymt deppig, jag mår i alla fall sämre under de kallare månaderna. Men vi ska nog hitta en vändning, jag ska kämpa för att det ska bli bättre i alla fall. Himla många "i alla fall" det blir i detta inlägg, men egentligen.. Vem bryr sig? Vad har jag gjort sen jag kom hem då? Inte ett skit i stort sett, eller jo det har jag väl. Men inget märkvärdigt, har dragit på mig världens huvudvärk så mår la sådär just nu. Kollade precis klart på Csi miami och tänkte faktiskt lägga mig snart, är grymt trött.. Kan ju delvis bero på att vi har så himla många idioter på våran skola som inte kan respektera att folk sover, eller att de har hund på rummet. Payback is a bitch, tror dock inte de idioterna kommer att läsa detta. Men karma, karma bitches! Haha vilket argt inlägg det blev, men jaja. Nu ska jag inte babbla mer, vi hörs imorgon! Godnatt kära bloggläsare.
Tänkte att några fina höstbilder skulle liva upp inlägget lite, bilderna kommer härifrån
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0