Välkomnar träningsvärken..

Godmorgon alla fina och fula också såklart!
Vaknade för ett tag sedan och fyfan vad ont i magen jag har, sån satans träningsvärk från igår (trots att vi stretchade) så vad gjorde vi igår på idrotten? Vi var nere i gymmet och körde easyline. Mellan varje station så skulle man springa det fortaste man kunde i 30 sekunder och tro mig, våran lärare är en riktig krigare så vi sprang på som bara fan medan hon stod och skrek haha. I början av passet så sa hon att vi skulle ha spykänslor när vi var färdiga, fick inga spykänslor men kände ju att jag hade tagit ut mig ordentligt (vilket kändes asgött) hoppas faktiskt att vi kommer ha fler sånahär pass för det var väldigt roligt och man mår väldigt bra efteråt! Efter idrotten hade vi bygg, vi skulle fixa med lite saker och det gick ganska fort och då var det lunch. Efter lunchen var det bygg igen men skulle ha möte då så missade det sista på den lektionen. Mamma kom när jag var färdig och vi drog och handlade i Kungsbacka, fy satan så mycket folk det var ute men det var ju fredag så vad förväntar man sig egentligen? Var jättemycket varor som saknades i butiken, liksom vardagliga basic saker. Typ vi tog det sista smörpaketet av en viss färg (den vanligaste) hur ofta händer det? Haha har aldrig hänt mig iaf.. Tänk om vi är påväg mot en ny kris? Vem vet, men då är det bra att vara förberedd. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag fundera på vad jag ska hitta på idag. :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0