Trött som få..

Hej alla läsare! Tänkte berätta lite om hur min dag har varit. Började med att jag vaknade kl 7, hade en konstig känsla som gjorde så att jag inte kunde somna om. Så efter en timmes försök gav jag upp och tända lampan och läste min älskade bok, Fatta Eld, andra boken i Hungerspelen. Vid halv 11 hade jag läst färdigt, käkat frulle och gjort mig i ordning. Jag och morsan satte oss i bilen och styrde mot Borås med mig bakom ratten. Otroligt go bil att köra, känns som att jag redan har körkortet i handen, fast det har jag ju inte riktigt än, men v.42 får ni hålla utkik efter ett glädjeinlägg här på bloggen! I Borås så köpte jag det som jag lade upp bild på tidigare idag, stereo och ett sportarmband. Sen åkte vi hem och lagande Flygande Jacob, meningen var att vi skulle tvätta bilen efteråt men var så trött att jag säckade i soffan efteråt, haha! Vaknade med lågt blodsocker så gotta i mig lite Ben and Jerrys och ska snart kolla på film -gissa vilken?!?!?-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0