Träning med Edna

Godkväll!
Nu funkar internet igen, underbart!
Var ute på en prommis igår med mamma & Edna :) mamma knäppte lite bilder som jag tänkte dela med mig av. Tränade på en kontaktövning samt inkallning och båda gav bra resultat, främst inkallning. Edna har växt så mycket i sig själv efter all träning & det gör mig så glad.

Idag har jag umgåtts med min fina Emma. Hon kom hit en sväng, vi fikade och gick ut en sväng med Edna. Nu ikväll då kom även Jukko hit en snabbis, spelade lite kort och hade det bara allmänt trevligt! Vi ses nog inte på hela lovet pga olika anledningar, lite trist men så är det. Nu ska jag kika på Navy CIS med mamma och bror, vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0