Klappat och klart!

Efter en låååång dag är jag äntligen hemma! Var i stallet cirkus 06.45 och åkte därifrån 17.30.. Har jobbat i skolstallet och har själv tagit hand om alla skolans hästar, alltså 14 stycken varav de två hingstarna Index och Carrier går på lösdrift. Utöver detta hade jag privathästarna, det är bara 3 som stod kvar över helgen så det var väl egentligen ingen stor "börda" så att säga.

Vissa saker gjorde att de drog ut lite på tiden, delvis tillägg av uppgifter så som att harva ridhuset och lite andra grejer som jag inte tänker nämna... Men imorgon är det vanliga rutiner och förhoppningsvis ska allt gå vägen!

Ikväll blir det inget mer inlägg tyvärr... Ska vila upp mig! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0