Hoppning med Juan

Idag valde jag faktiskt bort min Ådibuse och fick rida Juan istället. Han är väldigt "tittig" på hinder och i allmänhet också så det var spännande att hoppa upp för andra gången på honom denna terminen och hoppa. Förra gången ramlade jag av för att han blev rädd för ett papper på marken, haha, men den här gången höll jag mig kvar i sadeln. Han dumma sig inte alls och gick hur bra som helst.

Idag gjorde vi en övning med två hinder och fem bommar i mellan. Tänkte att jag kommer fara och flyga men som sagt, inga dumheter idag inte!

Är lite trött så blir inget långt skriveri idag... Bilder på Juan från förra året, dock inte med mig på ryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0