Godmorgon söndag

Hallihallå,
Vakna för en timma sen cirkus. La mig tidigt igår för jag hade såpass ont i huvudet. Vilket resulterade i att jag vakna tidigt idag och var väldigt utvilad. Har precis käkat frukost, så ska fixa med lite saker hemma och vänta på en kompis som kommer hit senare. Hon ska känna över Pålle och ev börja rida honom några ggr i veckan, vilket i sin tur leder till att han äntligen kan komma igång ordentligt och jag kan rida honom på helgerna. För det räcker inte att rida honom endast 2 ggr per vecka. Annars då? Söndagsångesten är på plats, ska börja plugga till medeltidsprovet i eftermiddag. Har ju prov på onsdag så det är ganska skönt att vara förberedd. Hoppas ni får en bra söndag!

Bild från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0