Förlåt!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat igår/idag. Har haft massor att göra så har helt enkelt inte tänkt på det. Men fyllde ju som sagt år igår. Hade en tjejmiddag hemma med lite gott folk! Hade en riktigt bra kväll & fick jättefina presenter! (Tack tjejer, ni känner mig väl) kan försöka ta lite kort sen och visa. Idag har vi hunnit med en del också. Åt en riktigt god frukost som min fina mamma hade dukat upp. Efter frukosten slappa vi ett tag och städade undan där vi höll till igår! Jag, Matilda & Madelene gjorde även våran miljöberikning. Ett kaninhus som ska med på måndag, underbart att det är gjort. Går inte att beskriva den känslan! Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska kolla på CSI NY med pappa och äta popcorn, för det är jag värd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0