2 idrottslektioner

Idag har jag faktiskt haft 2 idrottslektioner, vanlig idrott med klassen och sedan specialidrott. Först hade vi boxning, blev bara repetion för min del. Fast sedan när alla övade så fick jag köra själv med läraren. Han höll sånna "plattor" eller vad man säger så fick jag boxa på. Väldigt roligt faktiskt! Sen efter religionen så hade vi honom igen och då körde vi olika stationer med hantlar, boxning och magövningar. Riktigt jobbigt då alla hantlarna var lite för tunga för nästan allihopa. Halva klassen klagar över träningsvärk men inte jag! Börjar komma i form nu, märks på kondition, bålstyrka, min hållning och mina byxor men inte på vågen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0