17/10/12

Hallihallå,
Sitter atm och pluggar hund med Matilda. Vi har prov imorgon, så nu gäller det att gnida våra smarta hjärnor ihop! Har gått bra hittills, men vi tänkte sitta en liten stund till så att man kan somna med gott samvete! Och imorgon så håller vi tummarna för min kära sambo, vet att det kommer gå galant för du är bättre än bäst! Nu får jag plugga vidare & vi får höras imorgon. Godnatt

Jag & bästa Jukko på min födelsedag. Älskar dig bästa vän <3 vissa saker säger man inte så ofta för man tror att det är så självklart, men man vet själv hur mycket man uppskattar det när någon berättar för en. Ska bli bättre på att visa hur mycket jag uppskattar mina fina vänner, promise. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0