Samhällskunskap

Godmorgon!
Har sovit som en gud inatt, vilket var väldigt skönt! Har nyss avverkat min första lektion och sitter nu på dagens andra, samhällskunskap. Vi har nyss fått ut blanketter om olika ämnen som vi ska läsa för att få bättre förståelse för vissa grejer som vi ska argumentera om i en debatt lite längre fram. Ganska spännande om jag får säga det själv! Efter samhällen har jag svenska som också är min sista lektion för idag, mycket efterlängtat. Har tänkt att gå en sväng ev till Sätila för att rensa tankarna lite, behövs faktiskt oftare än vad man tror. Sen behöver jag sätta mig ner och skriva upp saker som jag måste göra, en to-do-list helt enkelt. Nu måste jag kila, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0