I survived

Idag har jag jobbat gärnet i stallet! Allt flöt på trots att jag fick tempa 4 hästar, ringa veterinären angående en häst som hade kolikavkänningar igår, gick en promenix med honom gjorde jag också. Sen så kom den jäääävla tjejen som alltid kommer och stör sig på att ridhuset är låst varje helg. Visst jag förstår henne men först och främst står det på hemsidan att ridhuset är ledigt från och med 10.00, hon kom tidigare och stod och gapa och var så himla otrevlig... Herregud, jag är en elev jag kan inte hjälpa att det är låst. Detta är andra gången hon kommer och är en sån jävla bitterfitta trots att jag hjälper henne.. Ush, äckliga jävla hästmänniskor rent ut sagt!

Nu är jag i alla fall hemma och har avnjutit en god tacos! Nu väntar TV och en tidig sänggång..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0