Hallåj

 
Min dag idag har bestått utav plugg plugg plugg och ännu mer plugg av de tre världsreligonerna.. Fick avbryta allt med lite fotografering med mig själv som modell, haha egooo I know.. Fast egentligen inte, jag skulle mer än gärna fota porträtt om någon ville ställa upp som modell! Så är dert någon där ute som vill bli fotograferad av en hobbynörd så hör av er!! 
 
Nu ska jag äta Chili con carne och sedan bege mig till min kära Marielle som bor i en skola i närheten av skolan över helgen. Behöver lite girltalk innan The walking dead ikväll! kl 22.00 i TV11, MISSA INTE!!
 
OBS, skärpan kanske inte är den bästa och det vet jag.. Så kan det bli om man fotar med fjärrkontroll.. ><
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0