Godkväll!

Hallå!
Sa ju tidigare att jag skulle berätta om min dag, here it comes! Hade sovmorgon i morse, vakna runt 08:40 ganska sent, tänkte skita i idrotten för att jag va så fruktansvärt trött.. Men något inom mig sa att det var en dum idé! Trött som jag var åt jag frukost snabbt som tusan o bytte om. Drog upp till idrotten o kände ångesten när jag fick veta att vi skulle ha boxning. Men fann motivationen och fick mina endorfiner, bra start på dagen! Efter idrotten hade vi bygg 3 timmar. Åkte till Sätila bygg för att hämta material, påvägen dit så lossnade släpkärran. Nog dagens roligaste händelse, inget man är med om varje dag haha! Drog hem runt 14:30 o väl hemma har jag inte gjort jätte mycket. Såg att jag fått paket (nagellacken jag visa innan) happy times! Drog ut på en runda med hundarna och efter det har jag legat i sängen och kollat på Hart of Dixie, har tänkt fortsätta göra det så vi får höras lite senare ev imorgon. Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Bild på mig och My, värd att ha i 2 inlägg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0