Från blogg till Business.

Godkväll!
Har haft en del att göra idag så har helt glömt av bloggen. Var i stan med Emma och kollade efter julklappar, var dock inte så mycket som föll mig i smaken så köpte lite saker som jag missade igår, får visa i ett senare inlägg samt det jag köpte igår, vet inte om det är intressant att läsa/kolla på vad andra köpt, jag personligen tycker det är ganska intressant men alla tycker ju olika. Svårt ibland med tanke på att vi inte får så mycket feedback av er som läser! Men men.. Läste precis ut boken jag köpte i torsdags, började läsa lite igår innan jag skulle sova. Det var svårt att slita sig för den var ganska gripande, somnade runt 03:30 haha.. Rekommenderar verkligen andra att läsa denna boken, sjukt bra!
Nu tänkte jag påbörja att läsa en annan bok, synd att jag inte har samma motivation för bokuppgiften vi har i skolan. Men det är ett senare problem! Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs lite senare!

En bild från boken, hovslagare Mikko lät ganska gulligt måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0