Torsdags nöjet

Hallå i stugorna!

Idag har jag gjort allt och inget, eller ah, massa kul och inget plugg! På specialidrotten idag så spöregnade det så vi gick ner i gymmet och körde ett gött pass som känns i magen nu i efterhand. Märker redan skillnad på mig själv och på de andra tjejorna med konstant träning i lite mer än 2 veckor. Känns som en go sammanhållning trotts att alla ligger på olika nivåer. Vi gick upp efter gymmet till matsalen svettiga och äckliga och sjöng på "pump it up"!

Sen idag så har ju jag och Mikko städat rummet, käka pytt i panna och sedan begav vi oss ut på äventyr! Dagens ridpass blev skritt i cirka 1h och sedan intervallträning och nedvarvning.

Nu sitter vi och väntar på min pluggkompis.. Ska läsa om en clinic med Kyra Kyrklund och skriva om tips vi tagit till oss om att rida en häst i form och på sittsträning.

Här får ni lite roliga bilder från idag! Godnatten!

Sneaky bild på Mikko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0