Regn regn regn

Igår va en riktig helvetes dag som ni kanske förstod på mitt förra inlägg.. Först höll vi på att komma sent till bussen, väl där står vi på fel sida och pratar så vi har ingen koll på vägen.. 3 minuter innan avgång åker bussen förbi.. Så vi fick sitta och vänta på nästa. Väl på den bussen så hoppar vi av för att byta och får då gå under en bro. Bussen står och väntar så vi springer och skrattar samtidigt, för hur typiskt hade de inte varit om vi missade den här bussen också? Busschauffören ser mig springa mot bussen men ändå åker han när jag har 10 meter kvar och avgångstiden är om 2 min?! Fy fan va sur jag blev... Men nästa kom 20min efter. Destinationen var Torp köpcentrum, åkte dit för att köpa lite nya grejor till Cassandra inför flytten till skolan igen! Slänger upp bilder senare, nu har jag en lång resa hem framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0